2011-05-04

Oväntat god.



Min hemma dator har gått sönder, därför ha det varit lite tyst här. Jag hoppas hoppas de ska laga den snabbt, men det ser inte ljust ut, sjukt irriterande på en laptop som inte ens är ett år gammal :( Men drar det ut på tiden får jag väll antingen börja släpa hem min jobbdator eller skaka igång nån av de antika stackars datorerna som ligger hemma och samlar damm.

Men ett godistips blir det iaf idag, limited edition Kex choklad med banan som var oväntat god. I normala fall är jag sjukt skeptisk mot alla nya varianter av klassiskt godis. När jag funderar tror jag den enda jag egentligen gillat och köpt mer än en gång var Daim med mörk choklad. Men den här banan varianten av kex choklad är faktiskt riktigt lyckad, så det finns en chans att jag väljer den igen.

1 kommentar:

Anne sa...

Men eller hur, den var inte alls dum. Tydligen kommer Marabou snart med en choklad med kokos och banan, låter hur gott som helst. Trist med datorn :( Du får slå till på en Macbook Air i sommar :)