2007-06-10

Frukost on the road.













Just nu så är vi i Savannah i South Carolina, här är det varmt, jättevarmt och så där fuktigt i luften att när man kommer ut så känns det som om man gått in i en bastu. Vi har ätit en massa gott på våran resa hittills, men det som varit lite knepigt är frukosten. Jag är inte särskilt förtjust i ägg och bacon till frukost (eller nått mål överhuvudtaget faktiskt) och utbudet på de hotell som vi bott på so far har varit så där.... Men två frukostar som var helt okej var de som ni ser på bild här. Fluffiga och goda pannkakor med blåbär och sirap, som vi åt på Original pancake house i Washington och en rostad blueberry bagel med cream cheese som jag åt på Dunkin Donuts på väg ut från Washington. En bagel kanske låter som en mager frukost, men det funkade bra eftersom jag kvällen innan smaskat i mig en stor stek och sedan en massa popcorn till bion. *Suck* Jag tror det blir ett par månader på sallad och vatten när jag kommer hem...

1 kommentar:

Virvlan sa...

Mmmm donuts mums...

Jag vill minnas att frukost brukar vara ett problem om man inte vill ha just donuts. Minns att jag en gång åt nachos till frukost, (gott men inte så nyttigt).

Fortsätt ha en trevligt semester.
Massor med kramar från lilla syster.