2006-08-23

Välkommen till mitt kök.

Jaha, en till blogg. Varför det då? Tyvärr har jag väll inget riktigt bra svar på det annat än att det är förmodligen Annes fel (Anne som har Anne's Food ). Det är nämligen så att hon tar så otroligt fina bilder på den mat hon lagar och varje gång jag kollar in dom så blir jag hungrig. Att jag dessutom vet att maten är sjukt god eftersom jag brukar få smaka ibland, gör att bilderna får ännu större effekt och jag kan känna hur det riktigt suger i magen. Så som den lilla härmapa jag är har jag börjat fuska lite med att i bland ta bilder på den mat jag lagar eller äter. Men vad nytta gör alla dessa matbilder i mitt fotoalbum? Inte mycket så jag tänkte dela med mig av dem på den här bloggen. Hur ofta det kommer hända och länge det varar, det får vi se.

Inga kommentarer: