2006-10-26

Bekännelse.

Jag har en bekännelse att göra, under min Atlanta vistelse så åt jag middag på Hooters. Ni som ser Våra värsta år (Married with children) vet att det är Al Bundys favorit ställe och känner till konceptet. För er andra kan jag väll summera det som, typisk amerikansk mat, hamburgare, kyckling vingar etc. serverade av lättklädda damer framför stora tvskärmar som visar sport. Varför, vi gick dit. Tja, det spöregnade och det låg närmast, får väll bli anledningen, och till herrarna i sällskapets försvar kan jag säga att det var min kvinnliga chef på 60++ som kom med förslaget.
Så hur var det? Väldigt väldigt högljut, det var amerikanskfotboll på tv och jag gissar att en heldel supportrar för ett eller kanske båda lagen var på plats. Men det var i övrigt väldigt trevligt, och den lättklädda personalen var väldigt trevliga och gav snabb och bra service. Maten då? Helt sjukt god! Jag åt en Nacho med beef och delade en fried mozzarella med en kollega, rejält stora portioner och det var underbart gott och till ett väldigt bra pris.


Jummy, mozzarella sticks.


Nachos för den som är väldigt hungrig.

Inga kommentarer: