2007-04-01

Lillasysters nya kök.

Jag har varit borta nästan hela veckan och hjälpt lillasyster att flytta in i sitt nybyggda hus. Huset är så fin och jag är så avundsjuk. Särskilt avundsjuk är jag på köket som är helt underbart fint och helt gigantiskt. Det är plats för massor med skåp och smarta lådor, diskmaskin, fullt stor kyl och frys, inbyggd ugn och mickro i arbetshöjd, en enorm köksö med mera förvaring och dessutom är det gott om plats för ett stort matbord med sex stolar eller fler om man vill och längs ena väggen en fin gammal kökssoffa. Vad kan jag säga annat än, det vill jag också ha!! Mitt kök är som ett u-land i jämförels, fast ett välstädat u-land för det stora flytt kaoset är ett faktum i de flesta rummen och så även i köket så fina bilder får vänta. Men ett litet välstädat hörn hittade jag så ni kan få kolla in det ursnygga kaklet ovanför bänken.


















En liten städad oas i flyttkaoset.

Inga kommentarer: