2008-11-03

Jösses!

För ett tag sen så berättade jag om årets hemma kock, minns ni? Nu har de äntligen valt ut vilka som går till finalen, och Wow! Vi har gått till final, så himla roligt att jag vill hoppa och skrika lite!
Men tyvärr, ja det finns faktiskt ett sådant i den här historien tråkigt nog, är finalen den 13 november, och vad gör jag då? Jo jag sitter på ett flygplan till Washington för att vara med på en konferens. Dumma, dumma konferens, det hade varit sååå skoj (och jättenervöst förstås) att få laga mat tillsammans live inför juryn. Men nu får Anne och Dagmar laga själva, de kommer de givetvis att göra hur bra som helst, medans jag sitter i planet och är nervös. Så snälla alla, håll tummarna för tjejerna torsdag den 13 november, för då avgörs det, årets hemma kock.

Inga kommentarer: