2009-02-07

Jag är skeptisk...



Det har kommit en ny Gott och blandat med kola smak, coolt tänkte jag när jag fick höra det av en kompis. Det måste provas! Men oj oj vilken besvikelse. Den enda biten som förtjänar att kallas godis var cola svamparna och de kan man ju faktisk köpa som lösvikt. De övriga var hemska, cola snäckor med en urvattnad cola smak, små tråkiga bitar av cola snablar, något som såg ut som gräddkola men som definitivt inte smakade som det, look a like cola brio som var stenhård och smaklös, sist och absolut äckligast och dessutom i klar majoritet i påsen kola inlindad i lakrits. Första och definitivt sista gången jag köper den påsen. Men en fråga till Malaco, hur kan ni göra en påse på cola tema och inte ha cola flaskor i??? Obegripligt, dumpa lakrits biten och stoppa i cola flaskor i stället det kanske kanske kan rädda en annars solklar flopp.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag fattar inte att man överhuvudtaget kan göra ett colatema! är inte hela poängen med att köpa gott och blandat att man skall få lite olika smaker i samma påse?

Anne sa...

Jag kan bara hålla med, grymt besviken när jag äntligen hittade den. Brio grädd-bitarna var väl ok men de kan jag ju köpa separat, och svamparna också. Snäckorna var läskiga och lakritsen fruktansvärd. *depp*