2007-08-10

Nolia mässan



I tisdags så hade vi en heldag på Noliamässan. Varmt och soligt var det och massor att titta på, man kan nog köpa det mesta på Nolia, i alla fall allt från Husvagnar och röjsågar till fönsterputs och renkorv. Jag shoppade en hel del grejer bland annat en orange lurvig mössa med öron, så nu längtar jag till vintern :) Jag gjorde lite mat relaterad shopping också, fast det fanns mycket gott att smaka som jag gärna hade tagit med hem men nån hejd får det väll vara på hur mycket mat man ska frakta 60 mil. Jag köpte i alla fall två sorters marmelad, morot och blåbär med punch, båda är underbart goda. På köpet fick jag en god flaska hallonsaft som vi provade i dag till frukost, ja vi missade att handla i går när vi kom hem. Dessutom så köpte jag älgsalami som jag inte hunnit smaka ännu, så jag får återkomma med betyg senare.

Inga kommentarer: